We use cookies to improve your experience on our site. By using our site, you consent to cookies.
Websites store cookies to enhance functionality and personalise your experience. You can manage your preferences, but blocking some cookies may impact site performance and services.
Essential cookies enable basic functions and are necessary for the proper function of the website.
These cookies are needed for adding comments on this website.
Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us understand how visitors use our website.
Google Analytics is a powerful tool that tracks and analyzes website traffic for informed marketing decisions.
Service URL: policies.google.com
Marketing cookies are used to follow visitors to websites. The intention is to show ads that are relevant and engaging to the individual user.
A video-sharing platform for users to upload, view, and share videos across various genres and topics.
Service URL: www.youtube.com

ååh, vad söta.
Sv: De kissar och hårar ner våra dynor så att pappa blir mer allergisk och de har klöst mig, så nja känns väl typ så xD
sv: vad kul att du tycker det!:) jag har S i vanliga fall, och S passar bra på mig när det gäller den här tröjan, den är rätt bred över axlarna och lång modell, men om M passade bra på dig med you no say linnet, så borde nog M passa här också, beror lite på hur löst du vill att den ska sitta.. jag är 162 cm och väger ca 57 kg och på mig sitter M väldigt löst och är för stor i halsen, och L sitter mer som en kort klänning 🙂
det låter bra, tror den kommer sitta bra 🙂 ja det är inte lätt alls med storlekar!
Skulle vilja ha en liten kisse eller 2 men jag jobbar och har ingen som skulle kunna ta hand om dom när jag inte är hemma, dessutom så skulle dom klösa sönder alla möbler och det går ju inte att lära en katt att inte klösa…
Ha en trevlig kväll =)
Åh, så söta! 🙂
Myyyysikissar <333333
Lite sent, men nu har veckans blogg valts!
Det var skitsvårt men jag hoppas jättegärna att DU är med igen!
Nästa omgång ligger uppe nu och utses på söndag ^^!
Allt bra annars?
Sv: Nej de är bara lömska ;P
sv: Åh kul kul ^^!
Nää va jobbigt :// hoppas du kryar på dig snart <3
Jag är lite trött med men måste hålla mig vaken för ska snart på midnattspremiären av The Hobbit 😀
aww vad sööt! Älskar rubriken!
Vilken underbar bild!
gud vad söta!!! 🙂