Ibland så måste man väl bjuda på sig själv, eller?
(Klicka för större bild)
We use cookies to improve your experience on our site. By using our site, you consent to cookies.
Websites store cookies to enhance functionality and personalise your experience. You can manage your preferences, but blocking some cookies may impact site performance and services.
Essential cookies enable basic functions and are necessary for the proper function of the website.
These cookies are needed for adding comments on this website.
Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us understand how visitors use our website.
Google Analytics is a powerful tool that tracks and analyzes website traffic for informed marketing decisions.
Service URL: policies.google.com
Marketing cookies are used to follow visitors to websites. The intention is to show ads that are relevant and engaging to the individual user.
A video-sharing platform for users to upload, view, and share videos across various genres and topics.
Service URL: www.youtube.com

SV: tack så mycket! 😀
haha jag tyckte att bilden var fin 🙂 du har jättefina ögon!
läckert hår du har =D
sv; jag kan lova att de var goda =D
Dagens fråga: Har du något speciellt band/artist du skulle vilja se live någon gång? (:
Isåfall vem?
Hade varit skoj om du kunde svara på detta 😀
Ska börja följa din blogg btw, riktigt snygg va du och älskar ditt hår! 😀
sv;Jaa eller hur. Tycker att man ska få göra som man vill, de är ju inte andra som ska leva med att man t.e.x är piercad eller tattuerad eller så! Sånt är ju en smak sak och folk omkring en får helt enkelt vänja sig. Det är ju att man själv tycker om det som är huvudsaken 😀
Älskar ditt hår btw!
sv;Ja tänk vilket liv man skulle leva om man alltid gjorde som andra sa!:s
Jaa asså då blir det ju ingen spänning i livet! Riktigt grått och tråkigt o.o
yey nu funkar de! FIN ÄRU!! 😀
Det håller jag med om!
Ja precis, jag håller med dig till 100%! Ens tillvaro vore ju sjukt tråkig om man bara gjorde som andra ville. 🙁
Tack så mycket!
Vilket coolt hår du har 🙂
Tack!
Det tror jag nog. 🙂
Fy fan va tråkigt egentligen.. Jag skulle känna mig väldigt pressad.
Det är ju aldrig kul att bli påtvingad med något!
Tack själv! 😀
är det där din riktiga ögonfärg eller har du linser? 🙂
Svar: Tack! Ditt hår är jättefint 😀
Yes, då löste jag det! 😀
TACK DETSAMMA JU!
ffin blogg 🙂
kommentera/föölj gäärns våraan 🙂
Svar: Varsågod! Allt bra med dig? :)♥
Sv; Samma här, filmen är underbar! 😀
Svar: Det är bara med dig tack . 😀
Tack tack! 😀
Tack! 🙂
sv: Haha ja jag för ta och göra det XD
Mjo då, det är helt okej!
Hur är det själv? 🙂
Du är galet fin, tjejen!
Va bra! 🙂
grym stil du har tjejen!
Svar: åh tack 🙂
men du har sjukt najz stil och ser satans bra ut 🙂
Hahah jag skulle aldrig kunna leva utan alla dessa smärtlindrande tabletter!
Häftig hårfärg och superfina ögon!